پنجشنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۳ |۲۵ محرم ۱۴۴۶ | Aug 1, 2024
دارالعلم

حوزه/ رئیس تشخیص مصلحت نظام گفت: جریان مقاومت برگرفته از تفکر انقلاب اسلامی است و این اصل تفکر شهادت و مقاومت را به سمت جلو خواهد برد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مشهد، آیت‌الله صادق آملی لاریجانی در کلاس‌های تابستانی مدارس دارالعلم حرم مطهر رضوی که در مدرسه میرزا جعفر دانشگاه علوم اسلامی رضوی در حال برگزاری است، اظهار داشت: جریان مقاومت جریانی خاموش شدنی نیست و ارکان این جریان صبر، مقاومت و شهادت است.

رئیس تشخیص مصلحت نظام افزود: رژیم غاصب اسرائیل با کشتار مردم در غزه، فلسطین و ترور فرماندهان جبهه مقاومت در حال خطای محاسباتی و اشتباه سنگینی است.

وی گفت: جریان مقاومت یک اندیشه، تفکر و حیات است و نمی‌توان با ترور آن را از بین برد، بلکه با مقاومت مردم مظلوم فلسطین و غزه و شهادت آنها این تفکر و جریان بیشتر از گذشته رشد می‌کند.

آیت‌الله آملی لاریجانی، به شکل‌گیری جبهه مقاومت اشاره کرد و یادآور شد: جریان مقاومت بر گرفته از تفکر و جریان انقلاب اسلامی است و اسلام و ایمان پایه آن است و این دو اصل تفکر شهادت و مقاومت را به جلو می‌برد و باعث معنای بزرگ شهادت می‌شود و جریان مقاومت ادامه پیدا می‌کند و قوی‌تر خواهد شد.

رئیس تشخیص مصلحت نظام خاطرنشان کرد: رژیم کودک‌کش اسرائیل قطعاً پاسخ دردناکی دریافت می‌کند و اسلام از خون شهدا در خانه خود نخواهد گذشت و اسرائیل به استیصال رسیده و کارهایی که انجام می‌دهد کار حساب شده نیست و برای نجات خود دست و پا می‌زند.

وی ابراز کرد: اسرائیل باید شاهد تقاص کارهای خود باشد و وعده الهی حق است، نصرت الهی در پی صبر صابرین و شهادت مستشهدین است.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha